torsdag, juni 09, 2011

Liten uppdatering med ett par nya kort....

Ja, då var det dags att skaka liv i min blogg igen.

Då det är supervarmt här...och sådär äckligt kvavt...så blir det mer ett "Visa-bilder-inlägg" idag,
Orkar inte så mycker mer just nu, när dagens andra åskoväder ligger och lurar på oss.

Nåja, detta kort gjorde jag till min kompis Eva som behövde lite uppmuntran.
Känner mig faktist nöjd med det :)


Kolla här på min stämplade text, jag lekte lite med stämpeldynorna och fick en häftig effekt. :)
Visst blev det tufft? :)

*********************

Det andra kortet är ett tält-kort som jag fick syn på....och bara var tvungen att testa.





Visst kan jag känna att det är väldigt sparsamt dekorerat, men det mönstrade pappret gjorde så mycket tyckte jag.
Jag blev iallafall väldigt nöjd med det.

Det finns ju ett uttryck...Blod, svett och tårar....och det stämde så gott som på mig när jag gjorde detta.
Stack mig på skyddspappret till tejpen, så det blödde under naglarna...

Men men....vad gör man inte för sin hobby ;)

Ha det gött så hörs vi snart igen.

Kram Linda

2 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Hejsan Linda, fina kort du har gjort! Till din fråga om digistämplar så håller jag på att göra ett inlägg om det då det är fler än du som frågat. Håll utkik så kommer det i min blogg innan veckans slut.
Kram / Dolores

Jenny sa...

Hallo där!!
Gillar verkligen kortet "Du rockar fett" och hur du fick till stämpeln där! Cooolt!
Tror Eva blev väldigt glad för det!

Och så får jag väl se när jag ska våga ta itu med det där "pyramidkortet"...Haha!!

Kram, Jenny
(ehhh...Jo, NU är det nog dags att byta bakgrund och header här inne...HAhahaha!!)