tisdag, mars 29, 2011

Första pysslandet sen flytten.....

Oj oj oj, vad det har sugit i pysseltarmen efter flytten...det har gått en hel månad för mig, så häromdagen kunde jag inte motstå abstinensen mer utan ställde kartonger och sånt åt sidan och satte mig och pysslade.

Resultatet blev ett kort, som jag känner mig ganska nöjd med.



Hade lite kul när jag skulle fota det, ställde det i fönstret eftersom ljuset inte var det bästa inne.
Nere på parkeringen vid gården brevid höll ett gäng utländska pojkar på att spela fotboll (kanske inte det smartaste stället när det står bilar där) och de måste ha märkt av min blixt på kameran, för helt plötsligt stod det 5 killar och tittade upp mot vårat fönster.

Sen fick de bråttom därifrån...tror jag skrämde dem lite. *skrattar*

Nåja, ibland är det inte som folk tror....så är det :)

Kram Linda

Inga kommentarer: