söndag, december 03, 2006

3 december 2006...JulkortsPanik


Dagens kort: Mitt julkort
som min husläkare fick i fredags. :)








Har suttit hela dagen och gjort julkort för glatta
livet, är ju bråttom nu med beställningarna jag har.
Men det ska nog gå bra, har sem igår blivit helt klar
med 3 stycken och har 12 halvklara.
Sen är det bara 8 beställda julkort kvar.

Har även beställning på 27 vanliga kort från min
svärmors arbetskamrater, jättekul.
Men nu ska jag bara komma på teman
för de korten...det är inte det lättaste när
hjärnan är inställd på julkort. *skrattar*

Annars har helgen varit lugn... :)

***********************************
Har skickat mail till några mailinglistor, där jag
önskat mig julkort. :)
Gör det varje år...för julkorten är årets höjdpunkt.
Sätter upp alla julkorten på väggarna och bara
njuter...det blir en del av juldekorationerna här. :)

Så nu får vi hoppas att det dimper ner MASSOR av
julkort i lådan, kommer uppdatera allt eftersom med
bild på väggen/väggarna med julkort.

Vill du medverka så hojta till. :)

Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen vilket fint julkort du har gjort :) Hoppas du visar de andra du gör oxå, jag är ju jättenyfiken :)
Hoppas du får många julkort i år, jag brukar inte få så många och absolut inga handgjorda.
Kram Annelie

Anonym sa...

Skoj att få se ett av dina julkort. Jag hade gärna tagit emot en beställning på kort för jag har gjort massor. Synd att de inte köper dom på jobbet :-( Men du verkar ju ha bättre flyt. Grattis