söndag, oktober 22, 2006

Söndagen den 15 oktober 2006


Fredag kväll testade jag för FÖRSTA gången på att montera en stämpel. (den ni ser på bilden. Lyckades teststämpla den sen)
Man kan ju säga att det var kul, men resultatet blev inte det bästa...jag lyckades inte klippa till runt kanterna på stämpel, för saxekn klibbade fast i EZfoamen hela tiden
Måste köpa mig en riktig sån skalpellknivs-tjofräs.
Någon som har tips när det klibbar så? Emottages TACKSAMT!! (kan man tex blöta saxen på nåt sätt??)
Det såg ju så himla lätt ut, men det var det verkligen inte.
Men skam den som ger sig...nån gång ska jag väl få till en fin kant jag med.
Lördagen var bra, vi åkte till Ernies föräldrar och åt mycket god gryta och klyftpotatis.
Plumpan var helt salig när "farmor" ställde ner en stor skål med rester till henne...det var annat än min torra tråkiga hunmat tyckte hon.
Sen när vi kom hem så hoppade hon upp i sängen och stenslocknade....det är visst jobbigt att åka bort. =)
Kram/Linda

Inga kommentarer: