fredag, januari 28, 2011

Gott Nytt 2011

Har ju helt glömt bort att blogga än så länge i år...har haft alldeles för mycket omkring mig.
Ska flytta om några veckor, så just nu är det packning och sortering av saker som gäller.

Men jag har hunnit med lite pysslande iallafall, följande:

LO med 2011 års första foto, taget nån minut efter midnatt

LO med Världens Finaste Lucas :)

Födelsedagskort till min systerson

LO med min otroligt saknade hund, Plumpan
Bilderna är tagna i november 2003 när hon hade sina valpar. 

Har även gjort ett kort till en vän, som är ett kort jag började på förra året, som jag gjorde klart nu, men det väntar jag på bild på.

Kanske inte många alster gjorda, men det är ju långt kvar på året :)

Kram Linda

1 kommentar:

ScrapLarson sa...

Hej linda scraplarson här, vist var det mig du träffade på pappersbiten häromdagen roligt att du hittade min blogg, fina LO´s, det är inte min starka sida med´n roligt med omväxling. Mvh Scraplarson