onsdag, juni 16, 2010

3 nya kort / 3 new cards

Jag har kommit igång lite med pysslandet igen och det känns faktist riktigt kul.
Har ju något STORT att se fram emot, så det sporrar mig. :o)
Berättar mer om det snart, snart, snart. ;o)

Iallafall så har jag gjort 3 kort nu det senaste...enkla kort, men jag känner mig faktist väldigt nöjd iallafall.

Här under ser ni dem.

Kommentera gärna...all kritik är bra kritik känner jag :o)

************************************************************
I have been crafting a bit again lately, and it feels really fun to see the result.
Have something BIG to look forward to, so thats what keeps me going. :o)
Will tell you about it really, really, really soon. ;o)

Anyway, my crafting has resulted in 3 cards....simple cards, but I am very pleased with them anyway.

Scroll down to see them.

Please leave a comment....I feel like all critic is good critic. :o)







Ha en fin dag! / Have a great day!

** Linda **

Inga kommentarer: