fredag, oktober 09, 2009

Att sakna en vän.....

Känner hur livslusten rinner av mig, jag vet inte hur länge jag ska orka ärligt talat.

Varför lyssnar folk på skitsnack?
Varför tar de sig inte ett par minuter och slänger iväg ett mail för att fråga MIG hur det ligger till med saker och ting innan det sprids ut till höger och vänster?
Ska det vara så jäkla svårt att skriva ett par rader och ställa en fråga???????

Jo, det verkar ju så, onekligen.

Jag har fått höra att jag skulle gjort saker mot min vän som det inte finns nån sanning i alls....men eftersom han inte lever längre så kan han inte försvara mig mot allt som sägs.

Men när folk lyssnar på skitsnack, så kan man ju fråga sig....har de hört vad jag EGENTLIGEN gjorde för våran vän??

Har de hört om hur han mådde under de nästan 8 månader han gick helt utan inkomst????


Folk väljer att tro på det som snackas negativt, för det är ju lättare att tro att nån vill nån illa, än att faktist inse hur det egentligen ligger till.

Tårarna rinner på mig och jag känner bara en sån enorm sorg.
En sorg över att jag förlorat min bästa vän....och över att jag döms av andra för nåt som inte är sant.

Men jag får ju inte en chans att försvara mig......det är inte rättvist.....

Inga kommentarer: