fredag, september 04, 2009

Jag har skapat kort,,,

Jag tror det var den 2 februari som jag senast gjorde ett kort....sen har allt varit så rörigt och jobbigt så jag tappade totalt inspirationen.

Men för ett tag sen så sa det POFF POFF POFF och så blev det flera LO´s...och igår kväll klickade det till i huvudet på mig när jag kikade i en blogg och såg några kort som bara såg SÅ läckra ut.

Visst, jag har inte rätt saker som man ska ha för att göra dem (Distressdynor och lite sånt), men man tager vad man haver....så det blev impressdynor som fick testas med.

Jag är faktist rätt nöjd och nu ikväll så blev det ett kort till gjort...och tro det eller ej; Jag vill börja på ett nytt på en gång. :)

Nåja...kika här under så får vi se vad ni tycker.





Jag är bara så glad nu att inspirationen kom tillbaka när jag som mest behövde den.... :)


Kram Linda

Inga kommentarer: