måndag, mars 02, 2009

Det är tröttsamt att vara sjuk.

Huga...nu tänker jag minsann inte vara sjuk mer på läääääääänge! (försöka duger ju....så jag har fått vätska bakom öronen nu igen)
Fattar inte vilken otur jag (vi) har haft, detta är nästan löjligt!

När den senaste förkylningen var i full blom så visade det sig att det var influensan som var på nytt besök.

Sen hinner vi inte bli helt friska från den, innan nästa trevliga bakterie hälsar på i huset.
Jippi....6 dagar nerbäddad i annan lägenhet med fler sjuklingar....kom hem för bara en liten stund sen.

Har knappt ätit nåt på 6 dygn, men försöker hela tiden.


Dessutom har min dator gått sönder igen (direkt efter lagning) så jag kommer inte åt bilderna som ska visas i födelsedagsswapparna.
Men de kommer så fort min dator funkar igen. :)

Ha det bra!

Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vill bara tipsa om något som kan hjälpa dig och din karl att mota sjukdomarna i grind. Börja ät d-vitamin! Inte en liten dos som man får med i multivitamintabletter, utan en rejäl dos.

Jag rekommenderar Holistics D-vitamin. Den är bäst. Själv har jag ätit tillskott sen förra vintern och det har både hållit mig frisk och gjort att jag kommit tillbaka från utbrändheten/vidbrändheten. D-vitaminbrist kan nämligen ge både depressioner, ledgångsreumatism, dåligt immunförsvar och allt möjligt.

Om du vill kan du läsa mer här Holistic.se och där finns även en länk till Läkartidningen vars artikel jag läste och tog fasta på förra vintern.

Om du vill fråga nåt så skicka ett pm. Jag är numera inloggad på Pyssel.net lite oftare än förr, även om jag inte skriver nåt än.

Kram från Tessibess