fredag, januari 23, 2009

Beskrivningar till de kort jag gjort nyligen + UTMANING!!

Här får ni instruktionsfilmerna till de kort jag har gjort nu det sista.
Vet att flera ville ha dem.

Eftersom jag vill fira lite att jag snart fyller år, så har jag en liten utmaning till er:

Om ni gör nåt av korten, så kika gärna in här och lägg en kommentar och länka till er blogg.

Jag kommer att lotta ut nåt skoj bland er som gör detta. =)
(OBS!! Minst 1 pris per kortmodell)

Fancy Fold Valentines Day card

Surprise Pop up slider

Spring card #2



Sista dagen att vara med i denna utlottning är lördagen den 7 februari kl 23.

Kram Linda

3 kommentarer:

Anita sa...

Hej!
Hittade hit genom bloggrundan på Pyssel.net.
Visst är ju You tube en guldgruva att hämta ideér från. Jag har provat att göra kortet "Surprise pop up Slider" tidigare, men det har jag gett bort. Kanske dags att göra ett nytt...
Ha det bra!
~Anita

Annika sa...

Hej Linda!
Tack för besöket igår.
Nu skall jag kolla igenom filmerna så jag lär mig gör de finakorten.
Vi syns o hörs
Annika

Anonym sa...

Snygga kort,synd att jag missade dig i butiken.
Hälsa så gott
Puck/stämpelboden