tisdag, oktober 21, 2008

Smakprov på en LO från POG

Då jag glömde fota denna så har jag ingen stor och bra bild på den.
Men det kommer, jag fick hjälp att ta hand om den när POG var slut så den ska så småningom komma hem till mig igen.
***
***
Men ett smakprov kan ni få. :)
***
***
Detta är min "Jag glömde visst"-LO i DrAnnikas utmaning!
***
***
Historia: Halvvägs ner till Göteborg på fredagen kom jag ju på att min biljett till tåget hem satt kvar på frysen.
*panik*
***
***
Så kan det gå. :)
***
***
Jag kom ju iallafall hem till sist. *skrattar*




EXTRA STORT TACK till
* DrAnnika för utlåning av ticketsstämplar!
* Lejan73 för de urläckra journalingtagsen
* Elisabeth5 för utlåning av pennan att skriva med på tagsen
* Jenny för utlåning av skärmaskin och pennan till titeln
* Åsa för utlåning av cirkelstansmojängen
* Tettiz för de svarta bling-stenarna

Kram Linda

1 kommentar:

Misspyssel/Cecilia sa...

super läckra kort/layouter du har gjort