fredag, juni 27, 2008

Veterinären + 1 nytt kort

Idag har vi varit hos veterinären med Plumpan. (Tack Henrik och Lovisa för skjutsen)



Hon har fått upp maten ett tag nu och igår spydde hon 6 gånger på 1 minut. :(

Han gav henne vätska och cortisonsprutor (2st) och nu ska vi se hur det går.

Håll tummarna för att hon blir bättre nu.

Här är ett par kort på henne hos veterinären idag.







Sen har jag faktist fått till ett kort med.
Men nåt strular med min nya kantstans, för det blev hack i rundningarna. :(
Sen vet jag inte....saknas nåt?

Tar tacksamt emot tips.


Kram/ Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt kort var underbart, knaterna bryr jag mig inte så mycket om, tänk på att då är det ingen annan som har samma som du. *ler*
Men min älskade PLUMPAN är jagverkligen orolig för och tänker på henne var minut. Men jag håller på Plumpan att hon är så pass stark eftersom hon är ung, så hon klarar sig igenom detta också. Vi vill absolut inte missta dig. För vi älskar dig så allihop.
Från din gudmor Eva/Nasselina

TesaB sa...

Fint kort! Gillar orange+rosa massor!!! Och nej, ingen swapp har jag hållit i på Yahoo (eller nån annanstans heller förutom på Annas Scrapbooking *s*

Håller tummarna för din fina hund!