lördag, februari 09, 2008

Mer presenter

Här kommer mer bilder på vad jag har fått....och jag har inte fotat allt än.
Men det kommer. =)
Är alldeles salig här när jag tittar på alla fina saker. *ler brett*
(Det gäller alla presenter såklart. Har fått så mycket fint av er alla så jag är alldeles gråtfärdig)


Från Eva (Nasselina)
Från Eva (Nasselina)
Från Eva (Nasselina)
Från Eva (Nasselina)
Från Marie i USA
Från Miao1
Från Reta i Australien

Från asacar
Från Bev i England
Från Bonnie i USA
Från Kathleen i USA
Från Lucy i Indien





TUSEN TACK FÖR ALLT FINT JAG FÅTT!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad för din skull Linda. Så mycket fina presenter. Av så många snälla vänner.
Hoppas du får mycket glädje av dem. Kramisar
Eva/Nasselina

Annika sa...

Men så mycket fina presenter!! Kul!! Ha det gott och sköt om dig!