lördag, december 09, 2006

En dålig dag...lördag 9 december







Dagens bilder: Lucas & jag 7 december. 2006


Idag skulle jag äntligen bli klar med julkorten jag har beställda...men vi får se hur det blir med det.
Sitter med ryckiga händer nämligen...det är ju en av sviterna efter min stroke tyvärr. =(
Förut har det varit höger hand som har ryckt mest, men senaste veckan typ har det blivit mer i vänster hand också, så man kan ju inte undgå att fundera på vad som står på.

Tur att jag ska in till sjukhuset på återbesök på måndag, då kan jag ju fråga doktorn.
Fasar för det besöket...när jag fick beskedet av doktorn att det VAR en stroke (och ingen hjärntumör som de trodde på det sjukhuset) så sa han till mig att jag måste gå ner i vikt fort för att överleva.
Va 17, det är väl lättare sagt än gjort...jag skulle vilja se nån som bara kan blinka och sen har gått ner t.ex. 5kilo.
Det ÄR inte lätt! =( Även om man önskar det.

******
I torsdags träffade vi Lucas och det gick rätt bra.
Det var lite situationer som var jobbiga, som när Lucas ropade mamma efter fostermamman.
En kniv i hjärtat som vreds om? Nja, det var mer som en motorsåg som slet sönder hela hjärtat. =(

Får bara hoppas det läker lite...

Kram Linda

Inga kommentarer: